Организација обављања градског и приградског линијског превоза путника на територији града Лознице је у надлежности града Лознице, што је прописано одредбама: Закона о превозу путника у друмском саобраћају, Закона о локалној самоуправи, Закона о комуналним делатностима и Одлуке о организацији и начину обављања градског и приградског линијског превоза путника на територији града Лознице.
Обављањем комуналне делатности градско–приградског превоза путника на Пакету А и Пакету Б линија на територији града Лозница обезбеђује се адекватан превоза ђака до школских установа, као и радника до радних места, али и других категорија грађана Лознице који исказују захтеве за коришћењем услуга градско-приградског превоза путника, а за долазак до циљних дестинација.
Веома значајно је истаћи да се функционисањем градско–приградског превоза путника на територији града Лознице обезбеђује одговарајућа мобилност грађана који исказују захтеве за коришћењем услуга градско-приградског превоза путника за долазак до циљних дестинација, што за последицу има смањење броја индивидуалних путничких аутомобила у свакодневној употреби, те самим тим и смањење количине издувних гасова возила у ваздуху, уз напомену да је ово веома значајно са аспекта заштите животне средине.
Емисија штетних издувних гасова од стране моторних возила представља главни чинилац аеро загађења у свим већим срединама, а посебну угроженост имају најоптерећеније саобраћајнице које имају највећи пролазак аутобуса, што доводи до повећане концентрације штетних материја изнад дозвољених вредности.
Како град Лозница нема јавно предузеће које се бави обављањем делатности градског и приградског линијског превоза путника, неопходно је спровести поступак реализације пројекта јавно–приватног партнерства са елементима концесије за обављање делатности од општег интереса из своје надлежности, односно поверавања обављања комуналне делатности градско-приградског превоза путника на Пакету А и Пакету Б линија на територији града Лознице, а сходно одредбама Закона о јавно-приватном партнерству и концесијама, а како би се обезбедио адекватан превоз ђака до школских установа, као и радника до радних места, али и других категорија грађана Лознице, који исказују захтеве за коришћењем услуга градско-приградског превоза путника за долазак до циљних дестинација.