Предмет предложеног пројекта обухвата пројектовање, финансирање, изградњу, реконструкцију и рехабилитацију локалне путне инфраструктуре и пружање услуга управљања и одржавања локалне путне инфраструктуре на територији општине Ада. Путна инфраструктура представља окосницу развоја и функционисања свих могућих људских, привредних и других токова.
Систем јавног превоза представља пример тзв. заједничке комуналне потрошње која служи свим становницима града Крушевца, и његову потрошњу није могуће директно обрачунати и тачно наплатити крајњем кориснику као што је то случај код индивидуалне комуналне потрошње. Трошкови јавног превоза се финансирају из буџета града.
Јавно осветљење представља типичан пример тзв. заједничке комуналне потрошње која служи свим становницима општине Осечина, и његову потрошњу није могуће директно обрачунати и тачно наплатити крајњем кориснику као што је то случај код индивидуалне комуналне потрошње. Трошкови електричне енергије, трошкови дистрибутивног система и одржавања јавног осветљења се финансирају из буџета општине.
државање објеката и инсталација јавне расвете на подручју општине Трстеник обавља локална самоуправа у сарадњи са месним заједницама, односно са информацијама које од њих са терена добије. Непосредно посао одржавања је од стране оснивача поверен локалном Јавном предузећу за уређивање грађевинског земљишта Трстеник.
Основ овог предлога пројекта је реконструкција техничко-технолошки застарелог система, који је последично неефикасан и функционално непоуздан, новим техничким решењем и употребом нових технологија. Решење за повећање енергетске ефикасности целокупног система и смањење губитака енергетских флуида је децентрализована производња топлотне енергије, из кондензационих каскадних гасних генератора на природни гас.
Управљање јавним паркиралиштима је комунална делатност, која се сматра делатношћу од општег интереса, у складу са одредбама Закона о комуналним делатностима. Комуналне делатности у смислу овог закона су делатности пружања комуналних услуга од значаја за остварење животних потреба физичких и правних лица код којих је јединица локалне самоуправе дужна да створи услове за обезбеђење одговарајућег квалитета, обима, доступности и континуитета, као и надзор над њиховим вршењем.
Предмет пројекта је енергетска услуга дугорочне испоруке топлотне енергије ЈКП-у од стране приватног партнера. Да би приватни партнер могао да ефикасно пружи наведену енергетску услугу, пројекат предвиђа изградњу две потпуно нове блоковске котларнице на две локације. Обе котларнице ће имати бивалентни систем производње топлотне енергије и то на дрвну биомасу и природни гас.
Овај предлог пројекта заснива се на идеји обезбеђивања доступности дела квалитетне саобраћајне и друге пратеће инфраструктуре у урбаним зонама општине и насељеним местима, капиталним улагањем од стране приватног партнера, који ће обезбедити израду пројектне документације, дугогодишње редовно одржавање (летње и зимско) на целој територији општине и насељених места.
Предмет предложеног пројекта чија се реализација предвиђа у граду Зрењанину је финансирања и извођења радова на потпуној санацији – ремедијацији и затварању постојеће градске депоније - сметлишта на територији града Зрењанина и изградњу санитарне касете, за шта је град Зрењанин спреман да врши плаћање накнаде за извршене радове и пружене услуге, односно доступност нове санитарне касете и опреме за третман новог отпада, и то у годишњим ануитетима током трајања уговора о јавно-приватном партнерству будућем приватном партнеру, у складу са понудом добијеном у поступку одабира приватног партнера.
Предмет спровођења пројекта је поверавање обављања делатности градско-приградског превоза путника на територији општине Инђија у целини, једном приватном партнеру односно концесионару. Основни разлог поверавања делатности јавног превоза путника на територији општине Инђија, као обједињеног пакета, који ће бити понуђен једном приватном партнеру путем јавног конкурса, произилази превасходно из искустава која су стечена у претходном периоду обављања делатности превоза путника.