Јавна расвета представља типичну услугу коју користе сви становници општине Ћићевац. Трошкови електричне енергије, дистрибутивног система и трошкови одржавања јавне расвете на терету су општине Ћићевац односно на буџета општине.
Основни разлог за реализацију пројекта јавно-приватног партнерства јесу високи трошкови за грејање, као и коришћење нееколошког и неекономског енергента (мазута и гасног уља екстра лаког). Циљ пројекта је препуштање обављања услуге производње и испоруке топлотне енергије за грејање приватном партнеру.
Општина Ћуприја има законску обавезу да на својој територији обезбеди организацију обављања градског и приградског превоза путника, односно јавног превоза путника на територији општине.
Главне карактеристике система јавног осветљења на територији општине Лапово у највећој мери су неефикасност и застарелост. Овакав систем не обезбеђују квалитетно осветљење и постоје велики трошкови за енергију и одржавање. Поред тога, функција система је битно нарушена дугогодишњим недовољним или лошим одржавањем.
Основни разлог поверавања делатности градског и приградског линијског превоза путника на територији општине Књажевац, као обједињеног пакета, који ће бити понуђен једном приватном партнеру путем јавног конкурса, произилази превасходно из искустава која су стечена у претходном периоду обављања делатности превоза путника.
Јавно осветљење у овом предлогу пројекта представља типичан пример тзв. заједничке комуналне потрошње које служи свим становницима општине Димитровград, и његову потрошњу није могуће директно обрачунати и тачно наплатити крајњем кориснику као што је то случај код индивидуалне комуналне потрошње. Трошкови електричне енергије, трошкови дистрибутивног система и одржавања јавног осветљења се финансирају из буџета општине.
Предмет предложеног јавно-приватног партнерства је услуга депоновања комуналног отпада сакупљеног са територије општине Свилајнац. Изабрани модел је уговорни и за потребе реализације пројекта јавно-приватног партнерства, учесник може бити свако правно лице, на рок од 10 година у складу са Законом о јавно-приватном партнерству и концесијама.
Јавно осветљење обухвата осветљавање јавних површина: путева, улица, тргова, мостова, пешачких прелаза и степеништа, пешачких површина поред стамбених и других објеката, паркова, спомен паркова, површина у стамбеним насељима и блоковима, гробља, спомен гробља, и других јавних површина на којима је предвиђена изградња јавног осветљења.
Организација обављања комуналне делатности градског и приградског линијског превоза путника на територији општине Ковин је у надлежности општине Ковин, што је дефинисано одредбама Закона о превозу путника у друмском саобраћају, Закона о локалној самоуправи, Закона о комуналним делатностима, Закона о јавно-приватном партнерству и концесијама, као и одредбама Одлуке о превозу у друмском саобраћају - јавном превозу за сопствене потребе лица и ствари на територији општине Ковин.
Пројекат реконструкције дела система јавног осветљења применом мера уштеде енергије, односно заменом постојећих светиљки штедљивим ЛЕД светиљкама са пратећим радовима на замени дотрајалих делова и инсталација система за испоруку светлосне енергије доводи би до смањења буџетских трошкова и подизања нивоа ефикасности у пружању енергетских услуга.