Organizacija obavljanja prigradskog linijskog prevoza putnika na teritoriji opštine Srbobran je u nadležnosti opštine Srbobran, što je definisano odredbama Zakona o prevozu putnika u drumskom saobraćaju, Zakona o lokalnoj samoupravi, Zakona o komunalnim delatnostima, kao i odredbama Odluke o obavljanju komunalne delatnosti linijskog prevoza putnika.
Razlozi za predlaganje realizacije projekta javno-privatnog partnerstva su s jedne strane u nemogućnostima opštine da u razumnom roku finansira radove na putnoj infrastrukturi po tradicionalnom modelu „ključ u ruke“, u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama, imajući u vidu da postoje teškoće u obezbeđivanju celokupnog iznosa neophodnog za obezbeđenje predmetne infrastrukture, ali i iz razloga loših iskustava iz odvojenih aktivnosti i odvojenih postupaka za odabir izvođača za rekonstrukciju, odnosno rehabilitaciju i za održavanje lokalnih puteva.
Osnovni razlog poveravanja delatnosti gradskog i prigradskog linijskog prevoza putnika na teritoriji opštine Bačka Topola, koji će biti ponuđen jednom privatnom partneru putem javnog konkursa, proizilazi prevashodno iz iskustava koja su stečena u prethodnom periodu obavljanja delatnosti prevoza putnika. Sistem javnog prevoza putnika treba da omogući kretanje stanovnika od mesta stanovanja do drugih destinacija u cilju odlaska i povratka sa posla, snabdevanja, obrazovanja, lečenja, zadovoljenja kulturnih, rekreativnih i drugih potreba, uzimajući u obzir realne zahteve i ciljeve korisnika usluga (putnika) kao i zahteve i ciljeve upravljača (opštinske uprave), odnosno prevoznika (pružaoca usluge prevoza), uz poštovanje važećih propisa.
Sport i rekreacija utiču na podizanje kvaliteta života i izuzetno su važni elemenati društvenih aktivnosti, naročito kod mlađe populacije. Sklonost ljudi ka sportu i rekreaciji je izražena u gotovo svakoj društvenoj zajednici; s tim u vezi, izgradnja univerzitetskog sportsko-rekreativnog kompleksa je posebno važna za Univerzitet u Kragujevcu kako bi studenti na jednom mestu dobili svoj prostor sa svim neophodnim sadržajima za uživanje, odmor i rekreaciju.
Pod infrastrukturom se podrazumevaju sva izgrađena javna dobra i uspostavljene institucije na lokalnom nivou, čijim funkcionisanjem se obezbeđuje pružanje usluga građanima u oblasti komunalnih delatnosti. Opština Mali Zvornik raspolaže razvijenom infrastrukturnom mrežom. Akutni nedostatak sredstava, gašenje industrijske proizvodnje i gubitak ekonomske moći grada poslednjih nekoliko decenija uslovili su slabo održavanje. Danas, gotovo celokupna infrastruktura grada zahteva snažan investicioni impuls u osavremenjivanje postojećih, i plansko širenje novih kapaciteta.
Predlogom projekta javno-privatnog partnerstva se predviđa isporuka toplotne energije potrebne za grejanje korisnika priključenih na daljinski sistem grejanja, uz instalisanje novih gasnih generatora toplote zarad efikasnije i sigurnije proizvodnje i snadevanja. Razlog pokretanja predloga projekta je sigurnije i ekonomičnije snabdevanje svih objekata toplotnom energijom uz upotrebu ekonomski isplativog i ekološki prihvatljivog energenta kao što je prirodni gas.
Apoteka Prokuplje obavlja farmaceutsku zdravstvenu zaštitu na području Topličkog okruga sa oko 90.000 stanovnika, kao samostalna zdravstvena ustanova. Delatnost Apoteke je promocija zdravlja, odnosno zdravstveno vaspitanje i savetovanje za očuvanje i unapređenje zdravlja pravilnom upotrebom lekova i određenih vrsta medicinskih sredstava. Grad Prokuplje i Apoteka Prokuplje su se opredelili za model javno-privatnog partnerstva za dalje ostvarenje javnih funkcija koje se ogledaju u dostupnosti farmaceutskih proizvoda na teritoriji čitavog Topličkog okruga.
Predmet koncesije je finasiranje, izgradnja, održavanje i upravljanje regionalnom deponijom čije je sedište u Inđiji u cilju trajnog rešavanja pitanja komunalnog otpada za jedinice lokalnih samouprava obuhvaćenih projektom. Regionalna deponija će imati transfer stanicu u Zrenjaninu koja će biti sedište prikupljanja komunalnog otpada iz grada Zrenjanina i opština Žitište, Sečanj, Titel, dok će sedište u Inđiji prikupljati otpad iz opština Inđija, Stara Pazova, Ruma, Irig, Pećinci i Sremski Karlovci.
Razlozi za predlaganje realizacije projekta javno-privatnog partnerstva su s jedne strane u nemogućnostima grada da finansira izgradnju putne infrastrukture po tradicionalnom modelu „ključ u ruke", u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama, imajući u vidu da postoje teškoće u obezbeđivanju celokupnog iznosa neophodnog za obezbeđenje predmetne infrastrukture, ali iz razloga loših iskustava iz odvojenih aktivnosti i odvojenih postupaka za odabir izvođzča za izgradnju (rekonstrukciju, odnosno rehabilitaciju) i za održavanje lokalnih puteva.
Predmet koncesije podrazumeva finansiranje, nabavku, izgradnju, postavljanje i povezivanje elemenata nekomercijalne urbane opreme u javnom interesu grada Beograda, sređivanje delova podzemnih pešačkih prolaza, zamenu postojećih pokretnih stepenica sa ugradnjom novih, održavanje i ugradnju novih liftova za invalide, održavanje nove i postojeće opreme, nabavke, postavljanja i povezivanja, kao i održavanje, opreme za prikupljanje i obradu svih relevantnih podataka o saobraćaju i instaliranje opreme za komercijalnu upotrebu.