Predmet koncesionog akta je poveravanje obavljanja delatnosti gradskog i prigradskog linijskog prevoza putnika na teritoriji grada Šapca u celini, jednom privatnom partneru. Razlog za poveravanje delatnosti gradskog i prigradskog linijskog prevoza putnika na teritoriji grada Šapca, jednom privatnom partneru putem javnog konkursa, zasniva se na iskustvima zasnovanim na dosadašnjem funkcionisanju obavljanja delatnosti prevoza putnika kao i na obavezama koje proizilaze iz Zakona o komunalnim delatnostima.
rganizacija obavljanja gradskog i prigradskog linijskog prevoza putnika na teritoriji opštine Šid je u nadležnosti opštine Šid, što je uređeno Zakonom o prevozu putnika u drumskom saobraćaju („Sl.glasnik RS“, br. 68/2015, 41/2018 i 44/2018), Zakonom o likalnoj samoupravi („Sl.glasnik RS“, br. 129/2007, 83/2014-dr.zakon i 101/2016-dr zakon), Zakonom o komunalnim delatnostima („Sl.glasnik RS“, br. 88/0211 i 104/2016), kao i Odlukom o javnom linijskom prevozu putnika („Sl.list opštine Šid“, br.16/2018).
Predmet predloženog javno privatnog partnerstva je uvođenje i upravljanje sistemom javnih bicikla za grad Beograd. Kao i većina velikih evropskih gradova. Osnovni cilj sistema javnih bicikla je integrisanje biciklističkog saobraćaja u transportni sistem grada tako da bicikl može lako postati vid prevoza za svakodnevno korišćenje.
Projekat rekonstrukcije dela sistema javnog osvetljenja primenom mera uštede energije, odnosno zamenom postojećih svetiljki štedljivim LED svetiljkama sa pratećim radovima na zameni dotrajalih delova i instalacija sistema za isporuku svetlosne energije dovodi do smanjenja budzetskih troškova i podizanja nivoa efikasnosti u pružanju energetskih usluga.
Predmet projekta javno-privatnog partnerstva je poveravanje obavljanja komunalne delatnosti rekonstrukcije, zamene i ugradnje LED svetiljki, održavanja i upravljanja sistemom javne rasvete na teritoriji opštine Majdanpek. Lokalne samouprave imaju zakonsku obavezu da obezbede izgradnju, razvoj i održavanje javnog osvetljenja na teritoriji cele opštine i imaju odgovornost za plaćanje troškova električne energije za javno osvetljenje ulica, trgova, parkova, zgrada u svojini, na svojoj teritoriji.
Javno osvetljenje predstavlja tipičan primer tzv. zajedničke komunalne potrošnje koja služi svim stanovnicima grada Vršca, i njegovu potrošnju nije moguće direktno obračunati i tačno naplatiti krajnjem korisniku kao što je to slučaj kod individualne komunalne potrošnje.
Nedvosmisleno je da je izgradnja, rekonstrukcija, održavanje i omogućavanje dostupnosti putne mreže neophodna, što je moguće ostvariti kroz projekat javno-privatnog partnerstva. Kroz model javno-privatnog partnerstva, javnom partneru se nudi finansijsko i tehničko rešenje, kojim se ostvaruje budzetska ušteda i efikasnije korišćenje javnih usluga i preuzima rizik dostupnosti putne mreže.
Predmet sprovođenja projekta javno-privatnog partnerstva je poveravanje obavljanja delatnosti gradskog i prigradskog linijskog prevoza putnika na teritoriji grada Jagodine, u celini, jednom privatnom partneru. Osnovni razlog poveravanja delatnosti gradskog i prigradskog linijskog prevoza na teritoriji grada Jagodine, kao objedinjenog paketa, koji će biti ponuđen jednom privatnom partneru putem javnog konkursa, proizilazi prevashodno iz iskustava koja su stečena u predhodnom periodu obavljanja delatnosti prevoza putnika.
Predlog projekta javno-privatnog partnerstva zasniva se na ideji obezbeđivanja dostupnosti dela kvalitetne saobraćajne i druge prateće infrastrukture u urbanim zonama grada i naseljenim mestima grada, kapitalnim ulaganjem od strane privatnog partnera, koji će pored izgradnje i rekonstrukcije obezbediti dugogodišnje redovno održavanje (letnje i zimsko) na celoj teritoriji grada i naseljenih mesta, kao i zaštitu i garantovanje za kvalitet izvršenih radova i pruženih usluga.
Predmet predloženog projekta javno-privatnog partnerstva je finansiranje, projektovanje, rekonstrukcija, odnosno rehabilitacija i održavanje lokalne putne infrastrukture sa pratećim radovima u gradu Sremska Mitrovica sa javnim plaćanjem.