U skladu sa strateškim ciljevima Gradske opštine Grocka, kao i sa nacionalnim ciljevima u domenu upravljanja otpadom neophodno je sveobuhvatno pokriti teritoriju opštine organizovanom uslugom sakupljanja, odvoženja i odlaganja komunalnog otpada, a u domenu proizvodnje i distribucije toplotne energije neophodno je povećati broj korisnika tj. izvršiti proširenje distributivne mreže.
Realanost sa kojom se suočava opština Paraćin su suprostavljene tendencije: sa jedne strane opadanje potrebe građana za korišćenjem usluge prigradskog prevoza, a sa druge strane potreba za smanjenjem razlika između građana u odnosu na mobilnost i ispunjenje zakonskih dužnosti opštine da obezbedi obavljanje prigradskog prevoza. Potreba za korišćenjem usluge prigradskog prevoza opada zbog opštepoznatih činjenica: višedecenijske depopulacije, povećanja broja motornih vozila u privatnom vlasništvu i korišćenja usluga auto-taksi prevoza, i korišćenja usluga prevoza železnicom, koje obezbeđuje mobilnost građana seoskih naselja.
Glavna karakteristika dosadašnjeg razvoja sistema javnog osvetljenja u opštini Vrbas je da je velikim delom rezultat inicijative samih građana. Najčešće su sredstva za trase u selima i malim mestima prikupljana lokalnim samodoprinosima što je nametnulo primenu najskromnijih tehničkih rešenja. Ovo je rezultiralo tipičnom strukturom sistema koju odlikuje masovno korišćenje stubova postojeće niskonaponske elektrodistributivne mreže za postavljanje svetiljki, upotreba svetiljki otvorenog tipa (bez odgovarajućeg zaptivanja i mehaničke zaštite za izvora svetlosti) i loših fotometrijskih karakteristika sa neekonomičnim izvorima svetlosti.
Polazeći od potreba za toplotnom energijom koja se u opštini Vrbas, distribuira fizičkim i pravnim licima priključenim na postojeći sistem daljinskog grejanja i zahteva za obezbeđivanjem kapaciteta za proizvodnju, JKP „Standard“ je pred opštinskim organima pokrenuo inicijativu za iznalaženje načina za realizaciju projekta izgradnje postrojenja za proizvodnju toplotne energije i izvora finansiranja.
Predmet ovog JPP je usluga organizovanja i upravljanja izvođenja radova na zameni postojećih kotlova na lož ulje kotlovima na biomasu i ugovorno isporučivanje toplotne energije u objektima Mlekarske škole Dr Obren Pejić, OŠ Sveti Sava, OŠ Dušan Radović i OŠ 8. septembar u Pirotu. Na izvore toplote (kotlarnice) u ovim obejktima u okviru projekta biće povezani i objekti vrtića Provomajski cvet i buduće balon hale (kotlarnica u OŠ Dušan Radović) i balon hala (kotlarnica u Mlekarskoj školi).
Trenutno stanje upravljanja otpadom u čvrstom stanju na teritoriji grada Beograda spada u kategoriju niskog nivoa razdvajanja otpada na mestu nastajanja i ograničenog tretmana otpada pre odlaganja na deponije. Postojeće prakse odlaganja otpada na deponijama poput Vinče dovode do emisija gasova sa efektom staklene bašte i visikog rizika zagađenja vazduha, tla i vode.
Predmet javnog ugovora koji će, po sprovedenom postupku javne nabavke, javni partner zaključiti sa privatnim partnerima podrazumeva obavljanje komunalne delatnosti gradskog prevoza putnika na teritoriji grada Beograda, kao delatnosti od opšteg interesa, na period od deset godina, i to na području mreže linija Integrisanog tarifnog sistema 1 (ITS-1 ili ITS1).
Kako opština Kanjiža nema javno preduzeće koje se bavi obavljanjem delatnosti gradskog i prigradskog linijskog prevoza putnika, neophodno je sprovesti postupak realizacije projekta javno-privatnog partnerstva sa elementima koncesije za obavljanje delatnosti od opšteg interesa iz svoje nadležnosti, odnosno poveravanja obavljanja komunalne delatnosti linijskog prevoza putnika u gradsko-prigradskom saobraćaju i upravljanje autobuskom stanicom na teritoriji opštine Kanjiža.
Održavanje sistema javnog osvetljenja u gradu Vranju koje sprovodi JP „Direkcija za razvoj i izgradnju grada Vranja“ obuhvata zamenu izvora svetlosti (sijalica) i ostalih delova svetiljki (prigušnica, sijaličnih grla, staklenih protektora), zamenu oštećenih svetiljki, zamenu oštećenih stubova i kablovske instalacije, zamenu oštećenih delova merno-upravljačkih blokova (brojila, kontaktora, osigurača) i po potrebi, proširivanje sistema.
Predmet projekta je finansiranje, izgradnja, upravljanje i održavanje nedostajuće putne infrastrukture u ukupnoj dužini od oko 33 km, odnosno ukupne površine od oko 133.440 m2, za celu teritoriju opštine Stara Pazova. Projekat obuhvata i održavanje novoizgrađene putne infrastrukture, kao i održavanje i sanaciju postojećih puteva na teritoriji opštine Stara Pazova.