Predmet ovog projekta obuhvata projektovanje, finansiranje, izgradnju, upravljanje i održavanje podzemne garaže u opštini Vrnjačka Banja na period od 30 godina zaključenjem ugovora o javno-privatnom partnerstvu sa elementima koncesije između Opštine Vrnjačka Banja i privatnog partnera.
Kada je reč o javno-privatnom partnerstvu, osnovni elementi koncepta ovog modela su jasna alokacija odgovornosti, podela rizika i rok trajanja partnerstva. Podela rizika omogućava da svaki od partnera preuzme rizik kojim može da upravlja na najadekvatniji način, čime se postiže veća efikasnost ovakvih projekata.
Prostor za parkiranje u centralnim delovima lokalnih samouprava je sve više ograničen kako bi se sprečila prebukiranost (zagušenje) saobraćaja. Kako bi se obezbedile potrebe gostiju hotela, uslužno parkiranje vozila na lokalnoj parking zoni može biti jedna od opcija, međutim lokalna parking zona je prebukirana imajući u vidu turističke kapacitete Opštine Vrnjačka Banja i nedovoljan broj parking mesta. Najefikasnije rešenje kojim bi se omogućilo gostima budućeg hotela Zvezda jeste investiranje u podzemnu garažu u neposrednoj blizini samog hotela. Dodatno, garaže za parkiranje pružaju stanovništvu, posetiocima i gostima dodatnu sigurnost njihovih automobila i pogodnost prilikom parkiranja.
Parking prostor na površini zemlje uglavnom je sam po sebi najveća prostorna komponenta u razvijanju hotela. U urbanim delovima opštine, parkiranje na otvorenim površinama za parking se vrlo retko primenjuje, te se pribegava alternativi kao što je podzemno parkiranje.
Dostupnost i trošak parkiranja su važne odrednice kada se govori o odluci korisnika hoće li za željenu destinaciju odabrati korišćenje vlastitiog vozila ili ne. Ističe se nekoliko problema parkiranja u urbanim, ali i turističkim područjima. Ulično parkiranje uzrokuje smanjenje sigurnosti u saobraćaju i probleme povećanja zagušenja saobraćajnica. Time su ugroženi i pešaci koji nemaju dobru preglednost za kretanje. Loše upravljanje parking ponudom i manjak informacija o raspoloživosti mesta za parkiranje uzrokuje nepotrebno cirkulisanje saobraćaja u traženju slobodnog mesta za parkiranje, što uzrokuje povećano saobraćajno zagađenje, opterećuje dodatno saobraćajni tok i povećava stres vozača. Parkiranje na pešačkim površinama onemogućava kretanje pešaka (naročito osoba s poteškoćama u kretanju i roditelja sa dečijim kolicima), što ima za posledicu manju atraktivnost područja.
Projekat izgradnje podzemne garaže u opštini Vrnjačka Banja sa elementima koncesije doveo bi do uštede budzetskih sredstava, rasta budzetskih prihoda po osnovu naplate koncesione naknade od privatnog partnera, stvaranja održivog sistema parkiranja u urbanoj zoni kao jednog od najvećih izazova urbanih i komunalnih zahteva i podizanja nivoa efikasnosti u pružanju usluga korisnicima komunalne delatnosti.
Poseban benefit za lokalnu samoupravu predstavljaju indirektni ekonomski efekti koji će se ostvariti završetkom kompletnog hotelskog kompleksa, povećanjem turističke i smeštajne ponude u visokoj hotelskoj kategorizaciji koja je predviđena, zapošljavanjem lokalnog stanovništva u ovakvom kompleksu, njihova edukacija i profesionalizacija za rad u takvom komleksu, smanjenje broja nezaposlenih, prihodi od vršenja poslovne aktivnosti i poreza na zarade, povećanje broja noćenja i samim tim i povećanje lokalnih taksi, razvoj povezanih delatnosti od većeg broja turista.