Овај пројекат се заснива на идеји обезбеђивања доступности дела квалитетне саобраћајне и друге пратеће инфраструктуре у урбаним зонама града и насељеним местима града Крушевца, капиталним улагањем од стране приватног партнера, који ће обезбедити израду пројектне документације, дугогодишње редовно одржавање, рехабилитацију и ургентно одржавања, на целој територији града и насељених места, заштиту и гарантовање за квалитет извршених радова и пружених услуга.
Апотекарска делатност коју обавља Апотека Крушевац сматра се делатношћу од општег интереса. Законом о здравственој заштити утврђено је да друштвена брига за здравље на нивоу града обухвата мере за обезбеђивање и спровођење здравствене заштите од интереса за грађане на територији Расинског округа, а као једна од мера предвиђено је стварање услова за адекватно коришћење примарне здравствене заштите на територији Расинског округа тако да обезбеди снабдевеност.
Кроз организацију обављања градско-приградског превоза путника на територији града Прокупља потребно је обезбедити, првенствено, адекватан превоз ученика и студената до школских установа, као и радника до радних места, али и пензионера и других категорија грађана Прокупља, а који исказују захтеве за коришћењем услуга превоза путника за долазак до циљних дестинација.
Јавна расвета у целини представља типичан пример такозване заједничке комуналне потрошње која служи свим грађанима. Трошкови електричне енергије, трошкови дистрибутивног система и одржавања јавне расвете финансирају се из општинског буџета.Утрошена средства за ове намене, као и најављено поскупљење електричне енергије сасвим оправдано високо рангирају пројекат реконструкције јавне расвете на листи пројеката од општег значаја за општину Прибој.
Јавно осветљење представља типичан пример тзв. заједничке комуналне потрошње која служи свим становницима града Сремска Митровица, и његову потрошњу није могуће директно обрачунати и тачно наплатити крајњем кориснику као што је то случај код индивидуалне комуналне потрошње.
Систем јавног осветљења на територији града Ниша је у одређеној мери неефикасан и застарео. Овакав систем не обезбеђује довољно квалитетно осветљење и безбедно и здраво за човека и његову околину, а поред тога постоје значајни трошкови за утрошену електричну енергију и одржавање. Поред тога, функција система је донекле нарушена неодговарајућим одржавањем.
Јавно осветљење обухвата осветљавање путева, улица, тргова, мостова, пешачких прелаза и степеништа, пешачких површина поред стамбених и других објеката, паркова, спомен паркова, површина у стамбеним насељима и блоковима, гробља, спомен гробља и других јавних површина. Имајући у виду да је тренутно стање система јавног осветљења недовољно ефикасно, те да је очекивано и поскупљење електричне енергије и повећање трошкова дистрибутивног система, оправдано се намеће високо рангирање проблема јавног осветљења на листи пројеката од општег значаја за становнике подручја на којем је планирана имплементација овог пројекта.
Предмет концесије је поверавање обављања комуналне делатности градског и приградског превоза путника на територији општине Пријепоље. Градски и приградски превоз путника је линијски превоз унутар насељених места или између насељених места на територији општине. Линијски превоз је јавни превоз који се обавља на одређеној линији, одређеном учесталошћу, при чему се путници укрцавају и искрцавају на унапред одређеним аутобуским станицама или аутобуским стајалиштима.
Недвосмислено је да је изградња, реконструкција, одржавање и омогућавање доступности путне мреже неопходна, па је то могуће остварити кроз пројекат јавно-приватног партнерства. Кроз овај модел, јавном партнеру се нуди финансијско и техничко решење, којим се остварује буџетска уштеда и ефикасније коришћење јавних услуга и преузима ризик доступности путне мреже. На овај начин, приватни партнер улагањем у наведени пројекат изградње, доградње и реконструкције утиче на побољшање путне инфраструктуре, обезбеђује њену високу доступност и обезбеђује бољи путнички промет.
Основни елементи концепта јавно-приватног партнерства су јасна алокација одговорности, подела ризика и рок трајања партнерства. Подела ризика омогућава да сваки од партнера преузме ризик којим може да управља на најадекватнији начин, чиме се постиже већа ефикасност оваквих пројеката. Концепт јавно-приватног партнерства у примеру замене постојећих светиљки јавне расвете штедљивим ЛЕД светиљкама омогућује граду Кикинди, као јавном партнеру, одређено смањење трошкова, а истовремено омогућава да користи управљачке, техничке, финансијске и иновативне способности приватног партнера.