Организација обављања приградског линијског превоза путника на територији општине Србобран је у надлежности општине Србобран, што је дефинисано одредбама Закона о превозу путника у друмском саобраћају, Закона о локалној самоуправи, Закона о комуналним делатностима, као и одредбама Одлуке о обављању комуналне делатности линијског превоза путника.
Разлози за предлагање реализације пројекта јавно-приватног партнерства су с једне стране у немогућностима општине да у разумном року финансира радове на путној инфраструктури по традиционалном моделу „кључ у руке“, у складу са Законом о јавним набавкама, имајући у виду да постоје тешкоће у обезбеђивању целокупног износа неопходног за обезбеђење предметне инфраструктуре, али и из разлога лоших искустава из одвојених активности и одвојених поступака за одабир извођача за реконструкцију, односно рехабилитацију и за одржавање локалних путева.
Основни разлог поверавања делатности градског и приградског линијског превоза путника на територији општине Бачка Топола, који ће бити понуђен једном приватном партнеру путем јавног конкурса, произилази превасходно из искустава која су стечена у претходном периоду обављања делатности превоза путника. Систем јавног превоза путника треба да омогући кретање становника од места становања до других дестинација у циљу одласка и повратка са посла, снабдевања, образовања, лечења, задовољења културних, рекреативних и других потреба, узимајући у обзир реалне захтеве и циљеве корисника услуга (путника) као и захтеве и циљеве управљача (општинске управе), односно превозника (пружаоца услуге превоза), уз поштовање важећих прописа.
Спорт и рекреација утичу на подизање квалитета живота и изузетно су важни елеменати друштвених активности, нарочито код млађе популације. Склоност људи ка спорту и рекреацији је изражена у готово свакој друштвеној заједници; с тим у вези, изградња универзитетског спортско-рекреативног комплекса је посебно важна за Универзитет у Крагујевцу како би студенти на једном месту добили свој простор са свим неопходним садржајима за уживање, одмор и рекреацију.
Под инфраструктуром се подразумевају сва изграђена јавна добра и успостављене институције на локалном нивоу, чијим функционисањем се обезбеђује пружање услуга грађанима у области комуналних делатности. Општина Мали Зворник располаже развијеном инфраструктурном мрежом. Акутни недостатак средстава, гашење индустријске производње и губитак економске моћи града последњих неколико деценија условили су слабо одржавање. Данас, готово целокупна инфраструктура града захтева снажан инвестициони импулс у осавремењивање постојећих, и планско ширење нових капацитета.
Предлогом пројекта јавно-приватног партнерства се предвиђа испорука топлотне енергије потребне за грејање корисника прикључених на даљински систем грејања, уз инсталисање нових гасних генератора топлоте зарад ефикасније и сигурније производње и снадевања. Разлог покретања предлога пројекта је сигурније и економичније снабдевање свих објеката топлотном енергијом уз употребу економски исплативог и еколошки прихватљивог енергента као што је природни гас.
Апотека Прокупље обавља фармацеутску здравствену заштиту на подручју Топличког округа са око 90.000 становника, као самостална здравствена установа. Делатност Апотеке је промоција здравља, односно здравствено васпитање и саветовање за очување и унапређење здравља правилном употребом лекова и одређених врста медицинских средстава. Град Прокупље и Апотека Прокупље су се определили за модел јавно-приватног партнерства за даље остварење јавних функција које се огледају у доступности фармацеутских производа на територији читавог Топличког округа.
Предмет концесије је финасирање, изградња, одржавање и управљање регионалном депонијом чије је седиште у Инђији у циљу трајног решавања питања комуналног отпада за јединице локалних самоуправа обухваћених пројектом. Регионална депонија ће имати трансфер станицу у Зрењанину која ће бити седиште прикупљања комуналног отпада из града Зрењанина и општина Житиште, Сечањ, Тител, док ће седиште у Инђији прикупљати отпад из општина Инђија, Стара Пазова, Рума, Ириг, Пећинци и Сремски Карловци.
Разлози за предлагање реализације пројекта јавно-приватног партнерства су с једне стране у немогућностима града да финансира изградњу путне инфраструктуре по традиционалном моделу „кључ у руке", у складу са Законом о јавним набавкама, имајући у виду да постоје тешкоће у обезбеђивању целокупног износа неопходног за обезбеђење предметне инфраструктуре, али из разлога лоших искустава из одвојених активности и одвојених поступака за одабир извођзча за изградњу (реконструкцију, односно рехабилитацију) и за одржавање локалних путева.
Предмет концесије подразумева финансирање, набавку, изградњу, постављање и повезивање елемената некомерцијалне урбане опреме у јавном интересу града Београда, сређивање делова подземних пешачких пролаза, замену постојећих покретних степеница са уградњом нових, одржавање и уградњу нових лифтова за инвалиде, одржавање нове и постојеће опреме, набавке, постављања и повезивања, као и одржавање, опреме за прикупљање и обраду свих релевантних података о саобраћају и инсталирање опреме за комерцијалну употребу.