Javno osvetljenje obuhvata osvetljavanje puteva, ulica, trgova, mostova, pešačkih prelaza i stepeništa, pešačkih površina pored stambenih i drugih objekata, parkova, spomen parkova, površina u stambenim naseljima i blokovima, groblja, spomen groblja i drugih javnih površina. Imajući u vidu da je trenutno stanje sistema javnog osvetljenja u prilično lošem stanju, opravdano se nameće visoko rangiranje problema javnog osvetljenja na listi projekata od opšteg značaja za stanovnike područja na kojem je planirana implementacija ovog projekta.
Glavne karakteristike sistema javnog osvetljenja na teritoriji opštine Bačka Topola, u najvećoj meri su neefikasnost i zastarelost. Ovakav sistem ne obezbeđuje kvalitetno osvetljenje i bezbedno i zdravo za čoveka i njegovu okolinu, a pored toga postoje veliki troškovi za utrošenu električnu energiju i održavanje. Pored toga, funkcija sistema je bitno narušena dugogodišnjim nedovoljnim ili lošim održavanjem.
Sistem javnog prevoza predstavlja primer tzv. zajedničke komunalne potrošnje koja služi svim stanovnicima grada Leskovca, i njegovu potrošnju nije moguće direktno obračunati i tačno naplatiti krajnjem korisniku kao što je to slučaj kod individualne komunalne potrošnje. Utrošena sredstva za ove namene ukazuju na to da je u narednom periodu neophodno razmotriti mogućnost pokretanja projekta javno-privatnog partnerstva sa ciljem uspostavljanja sistema javnog linijskog prevoza putnika na teritoriji grada Leskovca.
Predmet projekta javno-privatnog partnerstva je obavljanje komunalne delatnosti lokalnog i prigradskog prevoza putnika na teritoriji grada Beograda, kao delatnosti od opšteg interesa, na period od deset godina, i to na području mreže linija koje su definisane kao lokalne i prigradske linije u okviru Integrisanog tarifnog sistema.
Javno osvetljenje predstavlja tipičan primer tzv. zajedničke komunalne potrošnje koja služi svim stanovnicima opštine Alibunar, i njegovu potrošnju nije moguće direktno obračunati i tačno naplatiti krajnjem korisniku kao što je to slučaj kod individualne komunalne potrošnje. Troškovi električne energije, troškovi distributivnog sistema i održavanja javnog osvetljenja se finansiraju iz budzeta opštine.
redmet predloženog projekta je poveravanje obavljanja komunalne delatnosti prigradskog prevoza putnika na teritoriji opštine Kladovo zaključenjem javnog ugovora između opštine Kladovo i privatnog partnera. Implementacija ove koncesije bi doprinela poboljšanju i unapređenju ove komunalne delatnosti, omogućavanju održivog sistema prevoza u opštini Kladovo na duži vremenski period i redukciju zagađenja životne sredine.
Usled dotrajalosti sistema za proizvodnju toplotne energije: kotlova i prateće mašinske i elektro opreme, opština Kula sagledala je mogućnost unapređenja trenutnog stanja energetskih sistema koji se koriste za proizvodnju toplotne energije za grejanje 12 višestambenih zgrada odnosno grupe stambenih objekata čiji troškovi proizvodnje i snabdevanja toplotnom energijom su značajni.
Projekat obuhvata poveravanje delatnosti i poslova dezinfekcije, dezinsekcije i deratizacije i realizovaće se kao ugovorno javno-privatno partnerstvo gde će opština Kovin, kao javni partner zaključiti ugovor sa privatnim partnerom, izabranim kroz otvoreni postupak javne nabavke.
Predmet projekta je dugoročna ugovorna efikasna isporuka toplorne energije uz zamenu kotlova na mazut, lož ulje i ugalj ekološkim i efikasnim gasnim kondenzacionim kotlovima na prirodni gas, što se odražava na celokupnu energetsku efikasnost, pri čemu opšina ostvaruje i uštede u budzetu.
Projekat obuhvata pripremu potrebne projektne dokumentacije i dozvola, nabavku opreme i izvođenje radova na realizaciji predloženih mera uštede energije i mera unapređenja, održavanje svih ugrađenih sistema potpuno funkcionalnim u toku ugovornog perioda, a sve u cilju smanjenja budzetskih troškova i podizanja nivoa efikasnosti u pružanju javnih usluga.