Општина Кањижа је у складу са Законом о комуналним делатностима дужна да створи услове за обезбеђење одговарајућег квалитета, обима, доступности и континуитета комуналних услуга, међу које спада и спровођење мера за смањење популације глодара, инсеката и штетних микроорганизама мерама дезинфекције, дезинсекције и дератизације на јавним површинама, као и надзор над њиховим вршењем.
Јавно осветљење представља типичан пример тзв. заједничке комуналне потрошње која служи свим становницима општине Чока, и његову потрошњу није могуће директно обрачунати и тачно наплатити крајњем кориснику као што је то случај код индивидуалне комуналне потрошње. Утрошена средства за ове намене указују на то да је у наредном периоду неопходно размотрити могућност покретања пројекта јавно-приватног партнерства са циљем замене, управљања и дугогодишњег одржавања реконструисаног дела система јавног осветљења на територији општине Чока.
За локалне самоуправе које немају довољно средстава и немају на располагању техничку експертизу за реализацију пројеката за унапређење енергетске ефикасности, ангажовање приватног партнера може да буде врло атрактивно решење. Имајући у виду чињеницу да град Ужице не располаже довољним финансијским средствима, нити има на располагању техничку експертизу за реализацију пројекта замене јавног осветљења, ангажовање приватног партнера применом модела јавно-приватног партнерства за Град представља атрактивно решење.
редмет предложеног пројекта јесте поверавање обављања комуналне делатности зоохигијене спровођењем мера дезинфекције, дезинсекције, дератизације и сузбијања амброзије на територији општине Пландиште на период од 10 година закључењем јавног уговора између општине Пландиште и приватног партнера.
Јавно осветљење представља типичан пример тзв. заједничке комуналне потрошње која служи свим становницима општине Житиште, и његову потрошњу није могуће директно обрачунати и тачно наплатити крајњем кориснику као што је то случај код индивидуалне комуналне потрошње. Трошкови електричне енергије, трошкови дистрибутивног система и одржавања јавног осветљења се финансирају из буџета општине.
Одржавање објеката и инсталација јавне расвете на подручју општине Александровац обавља локална самоуправа у сарадњи са месним заједницама, односно са информацијама које од њих са терена добије. Непосредно посао одржавања је од стране оснивача поверен локалном Јавном предузећу Дирекција за урбанизам и изградњу Александровац.
Предмет јавног уговора који ће, по спроведеном поступку јавне набавке, јавни партнер закључити са приватним партнерима је обављање комуналне делатности јавног градског и приградског транспорта путника на територији града Крагујевца, као делатности од општег интереса, на период од десет година, и то на подручју мреже линија на административној територији града Крагујевца.
Кампинг туризам у Србији је ипак још увек у повоју у поређењу са остатком западне Европе. Број кампова константно расте, из године у годину, овај све популарнији облик путовања широм света, постаје тема и у домаћем туристичком промету. Изузетни природни кампинг потенцијали Србије, транзитни карактер земље, као и изузетно квалитетно гостопримство и домаћинство на овом простору, одлични су предуслови за савршен развој ове гране туристичке привреде и модел очувања животне средине за генерације које долазе.
лавне карактеристике система јавног осветљења на територији града Ваљева, у највећој мери су неефикасност и застарелост. Овакав систем не обезбеђује квалитетно осветљење и безбедно и здраво за човека и његову околину, а поред тога постоје велики трошкови за утрошену електричну енергију и одржавање. Основни задатак пројекта јавно-приватног партнерства је замена старих светиљки за ефикасне ЛЕД светиљке, обезбеђење дугогодишњег одржавања замењених светиљки и уштеде електричне енергије на територији града Ваљева.
Главне карактеристике система јавног осветљења на територији општине Кањижа, у највећој мери су неефикасност и застарелост. Овакав систем не обезбеђује квалитетно осветљење и безбедно и здраво за човека и његову околину, а поред тога постоје велики трошкови за утрошену електричну енергију и одржавање. Поред тога, функција система је битно нарушена дугогодишњим недовољним или лошим одржавањем.