Gavne karakteristike sistema javnog osvetljenja na teritoriji opštine Petrovac na Mlavi u najvećoj meri su neefikasnost i zastarelost. Ovakav sistem ne obezbeđuju kvalitetno osvetljenje i postoje veliki troškovi za energiju i održavanje. Pored toga, funkcija sistema je bitno narušena dugogodišnjim nedovoljnim ili lošim održavanjem.
Glavne karakteristike sistema javnog osvetljenja na teritoriji grada Kruševca u najvećoj meri su neefikasnost i zastarelost. Ovakav sistem ne obezbeđuju kvalitetno osvetljenje i postoje veliki troškovi za energiju i održavanje. Pored toga, funkcija sistema je bitno narušena dugogodišnjim nedovoljnim ili lošim održavanjem.
Organizacija obavljanja linijskog, posebnog linijskog i vanlinijskog prevoza putnika na teritoriji opštine Ruma je u nadležnosti Opštine Ruma, što je definisano odredbama Zakona o prevozu u drumskom saobraćaju, Zakona o komunalnim delatnostima, kao i odredbama Statuta opštine Ruma i Odlukom o javnom prevozu putnika na teritoriji opštine Ruma.
Aerodrom Nikola Tesla je najveći međunarodni aerodrom u Srbiji i, kao takav, igra ključnu ulogu u razvoju zemlje, a naročito u razvoju glavnog grada Beograda, budući da predstavlja njihovu najznačajniju međunarodnu kapiju. S obzirom na značajno povećanje putničkog saobraćaja u protekle dve godine, kao i na prognoze stabilnog rasta broja putnika na srednji i duži rok, postoji velika potreba za proširenjem trenutnog kapaciteta aerodroma i za nadogradnjom njegove infrastrukture i ponude i kvaliteta usluga.
Komunalna delatnost dimničarskih usluga je po važećem Zakonu o komunalnim delatnostima, delatnost od opšteg interesa u odnosu na raniji Zakon o komunalnim delatnostima iz 1997. godine, kada je obavljanje dimničarskih usluga bilo od lokalnog interesa. Organizacija obavljanja dimničarskih usluga na teritoriji opštine Bečej je u nadležnosti opštine Bečej, što je definisano odredbama Zakona o komunalnim delatnostima, odredbama Odluke o komunalnim delatnostima i odredbama Odluke o dimničarskim uslugama.
Glavne karakteristike sistema javnog osvetljenja na teritoriji opštine Nova Crnja (Radojevo, Srpska Crnja, Nova Crnja i Toba) su neefikasnost i zastarelost. Prilikom projektovanja nisu uzimani u obzir zahtevi u pogledu osvetljenosti za pojedine kategorije saobraćajnica, što je u slučaju naseljenih mesta na teritoriji opštine Nova Crnja veoma bitno za bezbednost stanovnika i saobraćaja.
Organizacija obavljanja komunalne delatnosti gradskog i prigradskog prevoza putnika na teritoriji grada je u nadležnosti grada Beograda, što je propisano odredbama Zakona o prevozu putnika u drumskom saobraćaju, Zakona o lokalnoj samoupravi, i Zakona o komunalnim delatnostima, kao i odredbama Odluke o gradskoj upravi Grada Beograda i Odluke o javnom linijskom prevozu putnika na teritoriji grada Beograda.
Održavanje celokupnog sistema javnog osvetljenja u gradu Pirotu vrši JP „Komunalac“ Pirot kao poverenu komunalnu delatnost. Održavanje sistema osvetljenja koje sprovodi Grad, odnosno JP „Komunalac“ Pirot, obuhvata zamenu izvora svetlosti (sijalica), zamenu sijaličnih grla, zamenu stakla na svetiljkama, zamenu armature, ugradnju sklopova svetiljki i, po potrebi, proširivanje sistema.
Na teritoriji opštine Vlasotince javna rasveta je na stubovima niskonaponske distributivne mreže. Sistem javne rasvete se oslanja na 4.109 živinih svetiljki od 125w-3783kom, 150w - 20kom, 250w - 160kom, 400w - 30kom, i natrijumovih svetiljki od 100w - 30kom, 250w - 116kom, 400w - 20kom. U tom smislu, visoki troškovi električne energije, visoki troškovi održavanja, bespravno korišćenje električne energije dovode do potrebe za racionalizacijom ovakvog sistema.
Glavna karakteristika dela sistema javnog osvetljenja u opštini Veliko Gradište odlikuje korišćenje stubova postojeće niskonaponske elektrodistributivne mreže za postavljanje svetiljki, upotreba svetiljki loših fotometrijskih karakteristika sa neekonomičnim izvorima svetlosti, osim u parkovima i naselju Beli Bagrem. Prilikom projektovanja nisu uzimani u obzir zahtevi u pogledu osvetljenosti za pojedine kategorije saobraćajnica.